Verzending
 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
In de checkout worden de werkelijke verzendkosten weergegeven. De kosten per pakket en per land zijn te vinden op de pagina verzending en leverkosten.

Mijn bedrijf is gevestigd op een woonadres, kan het hier geleverd worden?
DHL zakelijk zal in dit geval het pakket overdragen aan het particuliere netwerk van DHL of GLS

Ik ben niet thuis op de dag van leveren, wat zijn de mogelijkheden?
U krijgt van te voren een track en trace code in uw bestelling, hiermee kunt u aangeven aan DHL en of GLS wanneer het wel schikt om langs te komen. 

Mijn pakket is afgeleverd op een Trans-o-Flex locatie. Waar kan ik het pakket afhalen?
Door je postcode in te voeren op de website van Trans-o-Flex vind je snel waar het pakket af te halen is.

Garantie en retouren
 

Kan ik mijn bestelling retourneren?


Als u iets koopt op afstand, moet de verkoper u informeren over onder andere het product en de bedenktijd. In veel gevallen krijgt u een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken. Dit geldt niet bij bijvoorbeeld de aankoop van een krant, reis of maatpak. Zie modelformulier Herroepingsrecht

Hoe ga ik om met een beschadigd geleverde bestelling?
Wanneer uw pakket beschadigd is geleverd, vragen we binnen 72 uur na ontvangst van het pakket contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@kardes-express.nl. We ontvangen daarbij graag een e-mail met factuurnummer, foto van het pakket en een foto van het beschadigde artikel.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen, wat nu?
Onze pakketten worden altijd zorgvuldig gecontroleerd. Wanneer toch het verkeerde artikel is verstuurd, vragen we binnen 72 uur na ontvangst een mail te sturen naar klantenservice@kardes-express.nl onder vermelding van het factuurnummer. Voeg aan deze mail een foto toe van de witte sticker met artikelcode of de barcode van het artikel en een beschrijving van het artikel, zodat we het direct voor je kunnen oplossen.

Contact
 

Ik heb een vraag over mijn bestelling, waar kan ik terecht?
Voor al je vragen omtrent bestellingen kun je terecht bij klantenservice@kardes-express.nl.

Ik heb een mail gestuurd, wanneer kan ik reactie verwachten?
We beantwoorden elke mail binnen maximaal 1 werkdag. Verstuurde mails gedurende kantoortijden worden doorgaans binnen maximaal 3 uur beantwoord.

Betalen en bestellen
 

Ik wil meer bestellen dan de maximaal aangegeven hoeveelheid, hoe doe ik dat?
Het maximaal aantal wat je kunt bestellen is onze huidige voorraad. Wanneer je wenst een groter aantal te bestellen, dien je contact op te nemen via de mail.

Ik kan mijn bestelling niet afrekenen. Hoe plaats ik de bestelling?
In de meeste gevallen heeft dit probleem te maken met de browser of de cookies. We verzoeken bij dit probleem tijdens het afrekenen de cookies te verwijderen of een andere browser te kiezen.

Waar zijn mijn facturen te vinden?
Na het plaatsen van de bestelling sturen we in een mail de factuur op. Je facturen zijn tevens terug te vinden in je account onder ‘Mijn account’ en vervolgens ‘Bestelhistorie’.

Account
 

Ik wil mijn gegevens wijzigen, waar kan ik dit doen?
Je kunt alle gegevens wijzigen via ‘Mijn account’ op www.kardes-express.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via ‘wachtwoord vergeten’ of een mail sturen naar klantenservie@kardes-express.nl.

Ik ben niet btw-plichting. Kan ik dan ook een zakelijke account aanmaken?
Ja dat kan 

Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dat?
Dit kan doormiddel van een mail te sturen naar klantenservice@kardes-express.nl met hierin het verzoek het account te verwijderen.